.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اعلام شروع پرواز ساری - تبریز از سال جدید ؛
آغاز ارائه تسهیلات و خدمات پروازی و فرودگاهی به مسافران و گردشگران نوروزی مازندران
شمال نیوز: سعدالله وطنخواه ، مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: مسیر پروازی ساری - تبریز و بالعکس از ۱۱ فروردین در فرودگاه دشت ناز ساری راه اندازی می شود.....
آغاز ارائه تسهیلات و خدمات پروازی و فرودگاهی به مسافران و گردشگران نوروزی مازندران

شمال نیوز: مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: مسیر پروازی ساری - تبریز و بالعکس از ۱۱ فروردین در فرودگاه دشت ناز ساری راه اندازی می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های مازندران ، سعدالله وطنخواه اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی، فرودگاه‌های مازندران اقدامات لازم را در جهت ارائه تسهیلات و خدمات پروازی و فرودگاهی به مسافران و گردشگران نوروزی را آغاز کرده است و به منظور آماده سازی محیطی و استقبال از پروازها و مسافران نوروزی، پروژه‌های بهسازی و محوطه نوسازی و مبادی ورودی به ترمینال‌ها، اصلاح مسیر و زیباسازی محوطه و مسیرهای دسترسی آغاز شده و انشاللّه تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه با آغاز سال نو در ترمینال‌های فرودگاه‌های سه گانه استان (ساری - نوشهر - رامسر) سفره هفت سین با ذائقه و رسوم ایرانی و باستانی گسترده خواهد شد و همزمان با ورود اولین مسافران سال نو آئین سنتی سرنانوازی و استقبال از مسافران اجرا می‌شود افزود: پروژه‌های عمرانی و بهسازی حداکثر تا ۲۸ اسفندماه ۹۷ به اتمام خواهد رسید و کارهای باقی مانده نیز برای امکان سرویس مطلوب به مردم متوقف خواهیم ساخت.

وطنخواه همچنین به افزایش پروازها در مسیرهای نوشهر - تهران، نوشهر -مشهد و شیراز - نوشهر توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر و آسمان از فرودگاه نوشهر و همه روزه رامسر - تهران توسط شرکت هواپیمایی آسمان و ایران ایر اشاره کرد و گفت: برای اولین بار از ۱۱ فروردین ماه ۹۸ پرواز در مسیر ساری - تبریز و بالعکس نیز چهارشنبه‌های هر هفته راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران افزود: هواپیمایی بومی وارش هم روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته مسیر ساری - کیش را به مسیرهای پروازی خود اضافه کرد. مهندس وطن خواه افزود: به منظور ایجاد نشاط و روحیه مسافران اجرای المانهایی با چشم اندازهای بهار و نوروز در محوطه اجرا می‌شود و تمامی جداول رنگ آمیزی می‌شود و ورودی ترمینال‌ها گل آرایی و به سبزه آراسته می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.